niedziela, 27 września 2020

Wracam

 Po wielu latach wracam do blogowania.

Zmiany są na każdym poziomie i w każdej kwestii. 

Kiedyś był stary komputer a teraz człowiek może blogować nawet w wannie bo ma telefon, który jest wszystkim, poza telefonem jeszcze  komputerem, bankiem, telewizorem, kinem, aparatem, kamerką i centrum łączności z daleką rodziną.

Więc w sumie fajnie. 

Jesień powoli nadchodzi, będzie co robić w długie wieczory. 

Żyję. 

To najważniejsze.

Witam wszystkich znajomych. 

Co u Was?

5 komentarzy:

  1. Hura!!!!

    Pierwsza!

    czas zapiernicza, dni mijają jak szalone, a ja ciągle gonię wlasny ogon, ciągle sie nie wyrabiam, kawę z blogami pije, a babcia czeka!
    w kwietniu kończy 100 lat!perturbacje z dorosłymi dziećmi i synową ;D, druga jeszcze nieśmiała, kołomyja z wiecznie walczącymi starzejącymi się rodzicami, do tego nerwica lękowa i antidotum na nią czyli rozwój duchowy na obrzeżach XD

    Witamy wśród blogujących !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ake, czuje się zmotywowana.... spróbuję cos jednak na tym nowym blogu częściej pisać...
    całusy KIKA
    kika2019.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, Ake! Witam! Chyba wiesz co u mnie:) jakby co to tablicaodjazdow.home.blog nie_ty

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzałam sobie do Iksi z nadzieją, że może w końcu coś kliknęła i proszę, niespodziewajka Ake mi się pojawiła. Witaj!

    OdpowiedzUsuń

Żyję żyję 😀

 Trochę mnie nie było gdyż walczyłam dzielnie. Poszłam do lekarza, kazał wrócić na leki i już jest ok.  Kiedy sertralinka zaczyna działać w ...